Το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας ανακοινώνει την 3η Προκήρυξη, συνολικού προϋπολογισμού 20 εκατ., του Σχεδίου «Εξοικονομώ – Αναβαθμίζω στις Κατοικίες. ο Σχέδιο αποσκοπεί στην εκτεταμένη ενεργειακή αναβάθμιση υφιστάμενων κατοικιών από φυσικά πρόσωπα, που αποτελούν τους δικαιούχους του Σχεδίου. Η πρόσκληση υποβολής προτάσεων θα ανακοινωθεί εντός Σεπτεμβρίου, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για πληροφορίες…